urunincelemeleri

Rımmel London Stay Matte

02:12 Unknown 0 Yorum

 

        Merhabalar;

     Sizlerde iyi biliyorsunuz ki bir makyajın olmazsa olması cilt tipine ve rengine göre uyumlu iyi bir fondötendir.Çünkü makyajın alt yapısı fondötendir bir küçük renk tonu farklılığı bile cildimizi yapay gösterebilir.Bu yüzden fondöten seçerken çok dikkatli davranmak gerekir.
     Benim cildim yağlı bir yapıya sahip olduğu için her fondöten bana yaramıyor.Çünkü normal bir fondöten kullandığım zaman gün içinde transparan pudra kullansam da 2 saat sonra yüzümün t bölgesi hemen parlama yapıyor.Genelde ben bu yüzden pudramsı ve mat bitişli bir fondöten kullanıyorum.Rımmel London Stay Matte serisi şuan çok revaçta olan bir seri bu markanın hem fondöteni hemde transparan pudrası bende mevcut.Bende bu seriye bayılanlardanım gerçekten cildime çok çok iyi geldi en azından artık gün içinde parlamıyorum. :) Ürünün mat ve bitişli olmasından ziyade kapatıcılığı benim için daha önemli...Bu ürün gerçekten yapısı hem katı hemde kapatıcı bir özelliğe sahip.Genelde fondötenler 30 ml olur bu da öyle fakat katı bir yapıda olduğu için diğer fondötenlere göre geç bir sürede bitecek olması daha avantajlı.Tek olumsuz yanı güneş koruması yok ama ben genelde makyajımın altına güneş kremi kullanıyorum.





      Yüzüme sürdüğümde hani böyle nasıl desem yüzüm porselen gibi oluyor ve ben bu yüzden bu ürünü çok seviyorum :) Sizde pudramsı ve mat bitişli bir fondoten arayaşındaysanız bir deneyin derim.Sevgiler ;) 

İçindekileri merak edenlere ;)

Bunlar da İlginizi Çekebilir

0 yorum: